Friday, April 01, 2011

Suara Hati

That’s it! That’s it! That’s it! Aku nak berhenti la ni! Loyalah nak bangun sama awal dengan ayam jantan! Aku nak tinggal kat rumah & lahir satu baby yang gempal and cute! Bolehlah main cubit-cubit dengannya. Masalahnya, siapalah yang nak menyara aku? Aku ni bukanlah jenis yang makan cincai-cincai boleh kenyang...kiranya semi-high maintenance la! Dilemma betul...katakanlah aku quit, ada tak dunggul yang sanggup sumbang subsidi makan minum and transport ni? Soalan bodoh...mana ada dunggul best cam ni, kalau ada pun it’s not my luck L

Hari ini, seleraku bertambah baik. Sudden saje...untuk lunch, aku makan nasi berlaukkan dada ayam goreng and sawi. Misi aku untuk gain weight diactivate semula hari ni! Target aku adalah untuk mencapai 48kg! Selalunya dalam lingkungan 37kg – 43kg. Aku bencilah berbadan kurus..macam skeleton yang boleh terbang bila ditiup angin! Kalau diikutkan hati, bentuk badan ideal for me is like Mizz Nina & Lindsay Price. Kenal ke tak? Tak kenal pi Google...hutan manalah you orang from... -.-‘...
Beralih topic. Ingat tak semalam aku cakap pasal pembuli di sekolah adik preciousku? Aku kan....semakin fikir, semakin geram! Kalau aku betul-betul ada bukti tangkap budak jahanam tu, siaplah dia orang! Aku belasah cukup-cukup, ambil tulang dia orang buat sup, daging pula masak rendang! Geram tahu bila ada orang memijak ekor aku! Aku ni baik orangnya wtf...memang betul, janji orang lain tak kacau, tak cross territory, I’m fine J
Pagi tadi kat tempat kerja, adikku call. Saja nak cakap dengan aku. Aku tahu he wanted to tell me something cuma mungkin sebab dia tak nak aku risau...or naik ganas....adikku “peace” orangnya...if can avoid confrontation, dia avoid sama sekali. Baik. Memang lurus bendul orangnya. Aku pun “peace” juga...tapi if you cross border, aku jadi “piss” la tu!! PISS OFF!!! When I was his age, mana ada gangster, dunia sudah berubah kan!
Hari ni adalah genap 48 days aku bekerja kat tempat baru ni! Kalau kira bulan, 2 months plus la...aku start 17 January 2011...cepatnya masa berlalu...
Aku nak tengok Top Chef, enjoy baca belog! Bye bye!

No comments: