Wednesday, April 13, 2011

RENUNG KEMBALI

Tirednya aku....gara-gara malam tadi sepatutnya rehat kat rumah tapi bontotku gatal, pi Gurney Plaza. Masa shopping memang best, shopping berstylekan selipar Vincci yang sudah buruk & seluar pendek yang koyak sikit. Bukan apa, when you pakai seburuk-buruknya & you walk in kedai, sales girl treated you like you adalah sekeping kaca, lutsinar. Then bolehlah you tengok, memilih & membuat keputusan yang bijak: to buy or not to buy ^o^ Actually malam tadi, I bawa mak and nenek bersama. Nenek yang nak beli emas for perkahwinan abang saudaraku. Mahal gila emas sekarang ni! Sampai RM 162 segram! Untuk 999 lagi melampau, RM 173 segram! :(

Dipendekkan proses, nenekku pun belilah seutas rantai and sepasang earring! Aku ni yang sepatutnya memainkan peranan driver pun terjerat dengan display yang blink-blink tu! Oleh kerana bulan ni aku dah kering kontang, aku memandang mama dengan big wet eyes! Trick ni memang laku! Mama pun loankan aku $$$ untuk sepasang earring yang sangat teramat cantik :D

Beralih cerita. Yesterday, mak aku memaksa aku minum sup akar pokok kayu balak yang strong sakai baunya. Kononnya can memberi tenaga ... susah payah aku habiskan. Hari ini pula memang macam banyak power sangat, rasa nak panjat bukit pula. Tapikan nasib aku terpaksa menglembu kat office...ish....Btw, nama umum pokok tu is ginseng kua kua kua~

Aku nak tidur lu~~

Goodnight!~ =)


xoxo,
PJL ^o^

No comments: